1/ Ako si vytvorím objednávku?
Objednávku si môžeš vytvoriť na našom webe eshop.doxxbet.sk. Je na tebe, či použiješ smart zariadenia alebo počítač. Následne si stačí vybrať požadovaný produkt, zvoliť veľkosť a počet kusov a kliknúť na „Vložiť do košíka“. Pokiaľ chceš pokračovať v objednávke, vyber si ďalší produkt. Pokiaľ nie, stačí kliknúť na „Pokladňa“ a vyplniť požadované údaje ku objednávke, ako je adresa, spôsob dopravy a spôsob platby.
2/ Môžem si niekde produkty vyskúšať?
Mrzí nás to, no sme len internetový obchod. Naše produkty si budeš môcť vyskúšať až doma.
3/ Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Za objednané produkty môžeš zaplatiť len platobnou kartou. Do budúcna však pripravujeme aj ďalšie možnosti platby.
4/ Nesadla mi veľkosť, môžem vrátiť alebo vymeniť tovar?
Áno, je to možné. Objednaný tovar môžeš v zmysle zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb vrátiť do 14 dní. Lehota 14 dní na odstúpenie od zmluvy začína plynúť od prevzatia tovaru spotrebiteľom. Po objednávke produktu dostaneš na tvoj email naše obchodné podmienky, reklamačný formulár ako aj formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý pri odstúpení od zmluvy nezabudni vyplniť a zaslať spať s tovarom. V zmysle zmieneného zákona je spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od zmluvy aj predtým, t.j ešte pred odoslaním alebo dokonca počas prepravy objednaného produktu.
5/ Aké sú dodacie lehoty objednávky?
Tvoju objednávku sa budeme snažiť vybaviť čo najskôr. Čas prepravy však nedokážeme ovplyvniť, preto svoju objednávku očakávaj do 7 pracovných dní.
6/ Ako môžem tovar reklamovať?
Na všetok náš tovar sa vzťahuje zákonná záruka vo forme bezplatnej dvojročnej záruky od prevzatia tovaru. Pokiaľ s tovarom nie si spokojný, môžeš ho reklamovať. Po objednávke produktu dostaneš na svoj email naše obchodné podmienky, formulár na odstúpenie od zmluvy ako aj reklamačný formulár, ktorý pri reklamácii nezabudni vyplniť a zaslať spať s tovarom. Reklamovaný tovar spolu s krátkym reklamačným formulárom zašli spať na adresu:
DOXXbet, s.r.o.,
Kálov 356, 0
10 01 Žilina
V súlade s ustanovením § 18 ods. 4 zákona o ochrane spotrebiteľa sme povinný vybaviť reklamáciu do 30 kalendárnych dní.
7/ Ako mi bude tovar doručený?
Objednané produkty ti doručí kuriérska spoločnosť „123kuriér“ alebo si ho môžeš vyzdvihnúť na jednom z odberných miest zásielkovňe Packeta Slovakia.
8/ Dostanem po vytvorení a zaplatení objednávky potvrdenie?
Samozrejme. Aby si vedel za čo platíš, dostaneš od nás po dokončení objednávky email so zhrnutím objednávky ako aj s našimi obchodnými podmienkami. Po doručení objednaného tovaru nájdeš v balíku priloženú aj faktúru, ako daňový doklad.